الاثنين، 21 يونيو 2010

ابحث عنك

وضع يــــــــــداه على صدره

يتحســس فى العتمة  نبضه

خرجت صــرخاته كــــى تعلن

عن سرقة حبيبتــه من قلـــبه

دماءه عـــلى الارض تســـيل

كى تروى حـــــــدائق عشقه

بين امـــــــــــــــواجه تتكسر

اشرعة العشـــــــــق  وتغـرق

هناك 4 تعليقات:

عصـــــــــــام الــــديــن يقول...

اعتذر للجميع على اى لفظ خارج او اساءه من شخص لا اعلمه
ومازلت منتظر منه التفسير على هجومه على ....!!!!

موجة يقول...

لاء بقى
بجد انا كده هتجنن يعنى هتجنن
ماهو يا اما انا عاقلة وفاهمة ومدركة اللى حواليا
يا اما انا مسطولة
هو البوست ده مش انا قريته قبل كده وعلقت عليه مرتين
ياااااااااااانى
بص بقى انا مش ناقصة جنان هى ضاربة رسمى
فهمنى بقى لاما والله والله لازعل بقى

عصـــــــــــام الــــديــن يقول...

موجه
بصى ياستى البوست دى تم تلويثه بقازورات من بق واحد مااعرفوش حاولت امسح تعليقاته رفضت اصلها غلسه زيه فرحت ماسح البوست كله ورميه فى الشارع بس
سلامتك من الجنان
انا مابحبش المشاكل بجد
وحتى الان مش فاهم الاخ دى هاجمنى ليه
بس بجد انا هادى واعصابى بارده لعند ماافهم
وسلامتك

عصـــــــــــام الــــديــن يقول...

الى الجميع

ارجوا ان نتعامل مع بعضنا كمدونين فقط

انا بالنسبه للجميع مجرد صفحه نت بيفتحها ويقرانى
اوعدكوا انى اتعامل مع الجميع على هذا الاساس

اسف بجد